Klantenservice PostNL business service

Nieuwe Brabantse Kunst Stichting

Klantenservice PostNL business service

Als ondernemer is de kans groot dat je op de een of andere manier te maken krijgt met de klantenservice van PostNL. Hoewel heel veel zaken tegenwoordig digitiaal worden geregeld, wordt er toch ook nog steeds veel met de post verstuurd. Nieuwsbrieven sturen we online naar onze klanten, met zakenrelaties mailen we en ook belastingzaken kunnen we nu allemaal gewoon online regelen. Maar toch zijn er ook zaken waarvoor we meer dan ooit postbezorgers nodig hebben en dat is het moment dat de klantenservice van PostNL van pas kan komen. Wil jij een enkele keer eens een pakketje versturen, dan kun je gewoon thuis een adreslabel uitprinten en je pakket afgeven bij een servicepunt. Maar wat nu als je iedere dag heel veel pakketten moet verzenden of als je altijd heel veel poststukken hebt te versturen? Dan ga je natuurlijk niet zelf steeds naar de brievenbus lopen of naar het servicepunt. Speciaal daarvoor heeft dit postbedrijf de business service bedacht. Deze komt bij jou op locatie de te verzenden zaken ophalen, zodat je hier zelf eigenlijk geen omkijken meer naar hebt. De medewerkers van de klantenservice bij PostNL vertellen je graag meer over de mogelijkheden en of deze optie voor jouw bedrijf een goede keus is.

Hoe bereik je klantenservice PostNL?

Wil jij als ondernemer de klantenservice bij PostNL bereiken, op wat voor manier kun je dat dan doen? Je hebt daarvoor verschillende opties, zoals nu eigenlijk bij ieder groot bedrijf het geval is. In de eerste plaats kun je natuurlijk via de website contact met hen opnemen, via het contactformulier kun jij je vragen aan hen stellen en zij beantwoorden deze dan zo snel mogelijk. Kom je op hun site, dan zul je zien dat ze daar ook de mogelijkheid bieden om zelf online het antwoord op je vraag te vinden. Je geeft daarvoor aan wat je vraag is en je krijgt daarop een antwoord te zien. Beantwoordt dit onvoldoende jouw vraag, dan kun je dus het contactformulier invullen of op een andere manier de klantenservice van PostNL contacteren. Je kunt dan bijvoorbeeld ook met hen chatten of een brief naar hen schrijven. Wil je op een wat meer informele wijze een bericht versturen, dan kan dit ook via twitter. En daarnaast bestaat er natuurlijk ook nog altijd de mogelijkheid om hen gewoon eens te bellen. Er zijn dus echt verschillende manieren waarop je de klantenservice bij PostNL bereiken kunt!

Bellen de PostNL helpdesk

Je hebt dus verschillende mogelijkheden om de klantenservice bij PostNL te bereiken:

  • gebruik maken van de chatfunctie
  • het versturen van een brief
  • een bericht plaatsen op twitter
  • het contactformulier invullen
  • hen bellen

Dit laatste heeft verschillende voordelen, maar ook een nadeel, namelijk het moeten doorlopen van een heel keuzemenu. Soms is het je niet meteen duidelijk waaronder jouw vraag of klacht nu precies valt en dan moet je het hele menu nog weer eens beluisteren. Dit kost veel tijd en het geeft ook vaak veel ergernis. Gelukkig kan dit gemakkelijker en sneller, namelijk door gebruik te maken van DeKlantenservice.nl! Hier vind je alle informatie over de klantenservice van PostNL die je nodig hebt. Zo vind je er de verschillende telefoonnummers die je kunt gebruiken, maar ook het hele keuzemenu uitgeschreven. Zo weet je niet alleen welk nummer jij moet bellen, maar ook welke keuzes jij moet maken als je het menu te horen krijgt. Zo kun je dit dus veel sneller doorlopen en dat is wel zo prettig! Als jij wilt gaan bellen met de klantenservice van PostNL, dan is het dus absoluut aan te raden om eerst eens naar DeKlantenservice.nl te gaan!