Valt de conversie van uw website tegen?

Nieuwe Brabantse Kunst Stichting

Valt de conversie van uw website tegen?

Het is nooit te laat om er iets aan te doen! Wij kunnen namelijk uw conversie onderzoeken en verbeteren. Kijkt u maar even op conversie.nl, daar zult u zien dat er nog heel wat winst te behalen valt.

  • We kunnen er onder andere voor zorgen dat de conversieratio toeneemt,
  • We kunnen een aanname A/B testen. Dat betekent dat we kijken naar de meest efficiënte manier van klantwinning en conversie op basis van twee te toetsen methodes,
  • We kunnen enquêtes houden onder uw klanten en bezoekers en hun feedback verwerken waarmee u bijvoorbeeld te site of de kwaliteit van uw service en producten kunt verbeteren,
  • We kunnen diverse andere obstakels uit de weg ruimen.

Vele websites lijken op elkaar. Dat is aan de ene kant positief omdat daardoor het gebruikersgemak toeneemt. Maar het marginaliseert ook terwijl u zich toch ook online wilt profileren als uitzonderlijk bedrijf. U wilt in een verzadigde markt dat uw site website zich onderscheid zodat uw bezoekers de koppeling maken om voor uw product te kiezen, ook al is het wellicht duurder of van een andere kwaliteit dan het product van uw concurrent. Wij hebben de kennis in huis om per niche en branche de juiste keuzes te maken. Die doen we overigens enkel in goed overleg met u. Zo is het uw keuze om gebruik te maken van onze kennis en zodoende ook om te doen en laten wat u wilt met ons advies. Velen zijn u al voorgegaan en hebben geprofiteerd van het verhoogde conversiegetal.

Het optimaliseren van de conversie levert u winst op

Lees alles over conversie in onze gratis te downloaden whitepaper. U leest er alle ins en outs en de vele tools waar we over beschikken om uw conversie te controleren. Want voordat we het kunnen verbeteren is het belangrijk dat we eerst een helder inzicht krijgen in de manier waarop bezoekers zich online op uw website voortbewegen. Waar haakt de bezoeker af? Ligt dit aan de moeilijkheidsgraad van het vinden van diensten, producten, informatie of het maken van een bestelling? Komt het door een wirwar aan pagina’s of gebrek aan foto’s? Of zijn er totaal andere redenen aan te wijzen? Dankzij onze tracers maar ook het feit dat we rechtstreeks contact opnemen met deze bezoekers, of ze nu eindelijk klant zijn geworden of niet, geeft ons een verhelderend beeld van de huidige conversie. Of beter gezegd: het huidige gebrek aan conversie. Soms raden we upselling aan. Dan verhoogt u bepaalde producten zodat het exclusiever oogt. Als u goedkopere producten verlaagt in prijs dan zal die ogenschijnlijke kloof de reden kunnen zijn dat de klant een duurder product afneemt. Een ander belangrijk middel kan het verbeteren van de klantenservice zijn. Mensen willen altijd goed behandeld worden. Maar dan moet u er eerst wel voor zorgen dat u hen überhaupt kunt bereiken. Dus verbeter uw callcenter, zorg ervoor dat men u niet alleen kan mailen maar ook met u kan chatten. En activeer de sociale media zodat men u op diverse manieren kan bereiken terwijl u hen kunt informeren van veranderingen binnen het bedrijf.

Denkt u ook aan het verbeteren van de bezoekersaantallen?

Klinkt het verbeteren van conversie u als muziek in de oren? Weet dan dat u ons ook op diverse manieren kunt bereiken. We gaan graag met u rond de tafel zitten om de mogelijkheden te bespreken. Gaat het niet alleen om de koppeling bezoeker-klant, maar ook om internetmarketing? Dan kunt u ook bij ons aankloppen voor het laten schrijven van seo teksten of het optimaliseren van de linkbuilding.