Waarom ik kies voor de huur van een vergaderruimte

Nieuwe Brabantse Kunst Stichting

Waarom ik kies voor de huur van een vergaderruimte

Voor ons bedrijf ben ik verantwoordelijk voor de organisatie van vergaderingen. Voor zowel de interne vergaderingen als de vergaderingen met klanten regel ik alles, zoals de locatie, catering en techniek. Als het een kleine vergadering betreft, dan regelen mijn collega’s zelf een ruimte. Maar als het om een grotere vergadering gaat, zoals onze maandelijkse overleggen en vergaderingen met klanten, dan kiezen we voor de huur van een vergaderruimte buiten kantoor. Voorheen waren we minder groot, maar in twee jaar tijd zijn we verdubbeld in personeel. Dat betekent dat we in de winter een kantoor moesten bouwen in onze grotere vergaderruimte. We zagen het niet zitten om te verhuizen want we zitten in een prachtig pand aan het water, de Binnen Spaarne. De baas woont bijna om de hoek en veel medewerkers komen uit de buurt. Daarnaast hebben we het gewoon erg naar onze zin op de locatie waar we vanaf de start van het bedrijf zitten. Als organisator van de vergaderingen raakte ik natuurlijk best in de stress, want waar moesten nu de vergaderingen plaatsvinden? Mijn collega kwam met het geweldige idee om eens uit te zoeken wat het zou kosten als we kozen voor de huur van een vergaderruimte. In de buurt zaten genoeg mogelijkheden. Ik dacht eerst dat de huur van een vergaderruimte niet binnen ons budget zou passen, maar mijn zorgen waren helemaal voor niets. We kwamen uit bij Place2B in Haarlem en ik informeerde naar de mogelijkheden rondom de huur van een vergaderruimte. We waren al bekend met deze locatie omdat we er al eens een personeelsborrel hadden georganiseerd. De huur van een vergaderruimte bleek ook mogelijk te zijn.

Voordelen huur vergaderruimte

  • Achteraf gezien ben ik blij dat we moesten kiezen voor de huur van een vergaderruimte. Het heeft mij nog zoveel andere voordelen opgeleverd:
  • Het scheelt heel veel tijd;
  • De organisatie wordt bijna volledig door Place2b in Haarlem geregeld;
  • De vergaderruimte staat altijd op tijd klaar;
  • We hoeven zelf niets op te ruimen na afloop van de vergadering.

Bij Place2B wordt echt alles voor ons geregeld. Ze zorgen dat de tafel gedekt is en dat er koffie en thee klaar staat. Daarnaast kunnen ze voor alle techniek en andere benodigdheden zorgen, zoals een flipover, een beamer, microfoons en pen en papier. Voor onze collega’s is het slechts 10 minuten lopen. Dat is ook weer een goede motivatie om even te bewegen tussen het kantoorwerk door. Sinds de huur van de vergaderruimte bij Place2B in Haarlem merken alle collega’s dat ze over meer inspiratie en idee├źn beschikken tijdens de vergadering. De inrichting en ambiance zorgen voor een ontspannen sfeer en het is bijna een feestje om te mogen vergaderen. Bij Place2B in Haarlem kunnen we kiezen uit verschillende vergaderruimtes. Ze ademen allemaal een prettige sfeer. Voor mij is het de beste stap geweest in de tijd dat ik werkzaam ben bij deze organisatie. Nu hoef ik alleen maar een tijdstip vast te leggen en verder hoef ik niets te regelen. Op die manier kan ik me bezig houden met andere belangrijke werkzaamheden.

Prettige samenwerking Pace2B in Haarlem

Wij hebben alleen maar goede ervaringen met Place2B in Haarlem. Als ik een vergaderruimte moet huren is het altijd zo geregeld. Bij een tijdige reservering kan ik er altijd terecht. Ze doen altijd hun best om de beste locatie voor ons te regelen. Daarnaast zijn de medewerkers prettig in de omgang met zowel onze collega’s als onze klanten. Dat is ook heel veel waard.